annacorneliahult

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Anna - 19 oktober 2010 15:58

Väntade på att den här dan skulle komma..

sitter alltså just nu i garaget, typ -100 grader. Glömde nyckeln i morse, så får vänta tills pappa kommer hem vid halv 5-5. Har redan öppnat all post, och ätit upp min nödproviant i väskan, så får väl hitta på nåt annat kult. Finns ju såååå mkt att göra mitt i vintern i ett garaget. (L)


Tur är väl iaf att internetet räcker ut hit, och att datorn är fulladdad!


Update;

Haha seriöst.. jag fick ett paket från posten, och nu sitter jag och leker med bubbelplasten, uttråkad?

Meeen, kan ju plugga till idrottsprovet som är tills imorgon som jag inte ens har öppnat.. 

Av Anna - 19 oktober 2010 13:27

Engelska nuuuue.. suger lite såååååå, såååååå elin och jag ska nog göra nåt annat

Av Anna - 19 oktober 2010 08:37

I never thought that I'd fall apart 
The way that I am tonight 

And now I'm in pieces 


So hearing your voice on the phone 
It makes me feel like I'm further from home 
Ooohh, I miss how it feels when we touch 
Just like a papercut 

The little things hurt so much

Ovido - Quiz & Flashcards