annacorneliahult

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Anna - 17 oktober 2010 21:07

Livsnjutare är man bara om man lever fullt ut!

Av Anna - 17 oktober 2010 19:13

Jag har famlat i mörkret men i dig såg jag ljuset

Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid

för dig ska jag, göra det tusen gånger om


Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
jag bär tyngden utav rymden,
ändå finns du i mitt hjärta.

Av Anna - 17 oktober 2010 16:32

Till en sagolik vardag där jag får va en lycklig idiot

Så gör som vi, överdriv

Eller gör som många andra gör - köp ett liv

Av Anna - 17 oktober 2010 15:20

kom precis hem från Elin, så sitter och äter lite makaroner (y)

ska äta klart, sen ha en tvspelsdag, är helt slut i kroppen och har huvudvärk, har nog feber också. skönt är det iaf att vi får helg på torsdag vid 11.15

Hahah nu står pappa och lägger in en maskin tvätt, gissa om det blev översvämning! hahaha


  

Hittade en supersöt bild på Linis som vi tog nån av alla galna gångerna i fotostudion!
Hon har dessutom börjat blogga på bloggplatsen,
älskar hennes bloggnamn! --> fuckingkungen

Ovido - Quiz & Flashcards