annacorneliahult

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Anna - 14 oktober 2010 20:27

Med en kopp kaffe, en cigrett och min gitarr sitter jag i köket. Det är varken fint eller städat, men jag trivs just här, i köket. Jag är inte speciellt bra på gitarr heller men jag spelar ändå. Man tänker inte så mycket då, på det där jag inte kan sätta fingret på. Det där som orsakar trycket över mitt bröst och ångesten som hälsar på allt som oftast. Jag driver mig själv till vansinne, men det gör man ibland. När det är över ser man allt med nya ögon, som så många gånger förr. Jag längtar dit.

  

Av Anna - 14 oktober 2010 18:25

"En vän är en vän hur taskigt livet än gått
För när jag var väck var du alltid där för mig"

Av Anna - 14 oktober 2010 14:05

hata är ett stark ord,

men jag hatar premiere!

tackhejfuckdej jag har fått nog, skiter i den här jävla filmfanskapet

Av Anna - 14 oktober 2010 10:58

webbdesign, blandade känslor

riktigt kul nu när vi har börjat med photoshop


och just det. jag fick dig dit jag ville, se till att stanna där nu

Ovido - Quiz & Flashcards