annacorneliahult

Alla inlägg under april 2011

Av Anna - 15 april 2011 12:58

whooooop it's fredag, dunkar Rebecca Black, kan ju inte bli mycket bättre!

Åker nog ner till Mönsterås ikväll, eller chillar hemma med papi, fårseeee.

Snart slutar vi iaf, ska bara göra klart något skit inom datorkunskapen. KRAM

Av Anna - 14 april 2011 21:44

Guldet är hemma i Karlstad igen! Nionde guldet, helt underbaaart!


- Varför vinner Färjestad i år?
"De har spelat det här klassiska Färjestads-spelet" 


   


Trevlig sommar, Skellefteå!

Av Anna - 14 april 2011 15:47

Mina största rädslor är att förlora någon nära vän eller någon i familjen.
Jag är också lite rädd, eller rädd ska jag väl inte säga, men jag är orolig för framtiden, då jag inte alls har någon aning om vad jag vill jobba med. Jag tröttnar lätt för saker, och är orolig att jag kommer att plugga till något som jag senare inte kommer att trivas med.
Mina materiella rädslor är kräldjur, spindlar och bakterier, tycker verkligen inte om att ta i handtag eller gå på allmänna toaletter.

Av Anna - 14 april 2011 10:50

Ääääääääääääääälska låten, men videon är ju bara läskig!

Av Anna - 10 april 2011 20:34

Mitt drömhus skulle vara beläget i Los Angeles eller Vietnam.
Jag älskar hus som ser annorlunda ut, så mitt drömhus skulle vara ett eget, arkitektritat hus.


 


 


   

Av Anna - 10 april 2011 20:21

stan en sväng med pappa och ylwa på förmiddagen, sen kondition och hängstång på friskis med Sofia. Sjukt jobbigt, men galet skönt efter när både ben, armar och magen skakar efteråt! Tog en dusch när jag kom hem och hoppade i min OnePiece och käkade. Nu dunkar jag musik med öppna fönster, (mina grannar hatar nog mig) ska bädda rent i sängen och städa mitt rum, sen blir det Big brother, i min nybäddade säng, fyyy så skönt!

Imorgon; datakunskap och matte, sen följer elinpelin med mig hem(:


30 september 2010

 



PUSSOCHKRAM!

Av Anna - 9 april 2011 20:31

Igår kom Matilda hit. Vi satt hela kvällen och funderade på om vi skulle gå på bio, men vi bestämde oss för att hämta hem kinamat, och sen åt vi och tittade på Big brother (:


Lina och jag tog oss en tur i fotostudion på medieproduktionen, hehe assöta bilder!

  


Av Anna - 7 april 2011 14:31

Något jag ser framemot är ju såklart sommaren!
Siesta, Where the action is, metaltown, emmaboda och kanske west coast riot.

Grillning och chillning och varma sommarkvällar är precis vad jag vill ha. Nu, tack.
 

   

Presentation


lycka, sorg vad det än är så finns det alltid någon där

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards