annacorneliahult

Alla inlägg under augusti 2010

Av Anna - 30 augusti 2010 19:06

Inte orkat uppdatera, har typ bara varit i skuulan ändå


DITT LIV


Vad heter du? - Anna
I mellannamn då? - Cornelia
Vart bor du? - Kalmar
Trivs du där? - mja
Brukar du läsa horoskop? - händer
Har du körkort? - symaskin?
Äger du några converseskor? - yes
Favoritdjur? - katt
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, nöjen, kläder
Senaste konserten? - Oskar Linnros
Festar du? - händer
Sprit, cider, vin eller öl? - cider
Brukar du bli för full? - närå
Antal kuddar i sängen? - fem
Kan du baka bullar? - nej
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc donald's eller burger king? - donkens burgare och bks pommes
Är du allergisk mot något? - hund
Äger du ett busskort? - yeees
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön
Vad åt du till frukost? - macka & vaniljyoghurt
Hur ser du ut idag? - slarvigt uppsatt
Nästa mål i ditt liv? - överleva tre år på JB
Vad såg du senast på tv? - time out
Hur svarar du i mobilen? - aa hallå
Vem ringde du senast? - papsen
Antal timmar sömn inatt? - runt 5-6
Sov du ensam? - ja
Vad innehåller din favoritnattmacka? - subwayyyy




SENASTE PERSON SOM


Sov i din säng: jag annars therese
Såg dig gråta: jadu lång time ago
Fick dig att gråta: mor
Du gick på bio med: elin
Du gick på stan med: elin, lina, jonathan & sammy
Skällde på dig: vene
Skickade ett e-mail till dig: sejmon


 

HAR DU NÅGONSIN


Sagt "jag älskar dig" och menat det? - jaa
Bråkat med ditt husdjur? - haha skoja inte
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - haha jaa

SAKER


Tar du droger? - kaffe?
Dricker du?- händer
Vad är du mest rädd för? - mörker & kräldjur
Vart vill du gifta dig? - typ vietnam eller inte alls?


Vad hatar du verkligen? - lögner/svek & mörker dåe
Har du varit kär? - nej
Har du ett jobb? -  haha aldrig haft
Gillar du att ha folk omkring dig? - oja
Är du ett hälsofreak? - hahaha choklad ska va nyttigt har jag hört?



STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? aldrig varit kär
Är du ensam nu? - katten
Några piercings/tatueringar? - nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - löööövkiller
Vill du gifta dig? - tveksamt 
Vill du ha barn? - tveksamt där med



FAVORIT


Rum i huset? - mitt
Typ av musik? - typ poprock?
Månad? - augusti




DE SENASTE 48 TIMMARNA


Gråtit? - nej
Köpt någonting? - yes
Varit sjuk? - migrän?
Sagt "jag älskar dig"? - yes
Träffat nån ny person? - tror jag säkert
Saknat någon? - nja ja
kramat någon? - ja
Kysst någon? - nej
Haft sex? - nej

SENASTE


Låt du hörde: lovekiller - darin
Film du såg: remember me eller how i met your mother om det gills
Drink du köpte:  hm, äpplepaj
Mat du åt: donkennnn
Gången du åt en 7-Eleven korv: på stadsfesten, vi såg erik grönwall där (h)
människa du slog: elin eller lina säkert?
längsta bussresa?: Tyskland
Irritation: mensvääärk

Lan

Av Anna - 22 augusti 2010 19:21

Dålig uppdatering, men har varken orkat eller haft lust att blogga.


I fredags fyllde jag år. Hade en riktigt sweet 16 :)

Vaknade med Therese hos mig, och vi gjorde oss i ordning & drog in till stan och shoppade hela dagen :) Sen kom pappa till stan, och så fick jag min present, vi beställde en iphone 4! (: Skulle ta 5-6 veckor innan den kom hem, men den som väntar på nått gott..

Sen drog vi iallafall till Oknö på fest hos Elin Rydhage. Matilda, Erik & jag va inte så taggade, så vi drog och hyrde film & köpte massa godis istället. Remember me såg vi, gillade den, starkt!


Igår va jag mest hemma och tog det lugnt, slängde i mig lite kinamat och tog bussen till Felicia i Timmernabben där det blev ett mycket händelserikt lan med Tove, Elin & Felicia!


Idag har jag inte gjort mycket alls, Tove och jag va vakna själva och spelade stronghold till 8 typ, sen hade vi tävling tills hon åkte hem ;D Tog tåget hem där det va kalas, mycket trevligt!


Nu sitter jag i sängen med min sjuka katt som har sovit hela dagen, och jag har inte sovit på 40 timmar snart. Blir några avsnitt av How I met your mother och sen sova relativt tidigt. Tror att jag drar in till stan imorgon för att lindra nervositeten inför skolstarten på tisdag.


På återseende, anna


finfinfin låt som jag bara älskar!


22 augusti 2009 - Coldplay

För exakt ett år sen var jag lyckligast på jorden 

Fan

Av Anna - 22 augusti 2010 18:11

-det är så jag känner nu

Av Anna - 19 augusti 2010 16:00

Öppnade Thessans och Agnes present.. kattmat!? WTF!?

Då kom Agnes in med en liten kattunge, så söt :)

Eftersom han är så awesome får han heta Barney Stinson!


   

Av Anna - 19 augusti 2010 13:05

Efter 47 dagar kom äntligen katten hem!

Han har varit borta sen andra dagen vi flyttade hit, så känns bra!

Skulle gå ner för trappan vid 3 inatt, samtidigt som jag pratar med Simon, hör jag ett "jam", ja han kan ju inte jama riktigt. Öppnar dörren, men ingen katt där. Går vidare till köket och kollar utanför köksdörren. Ingen katt där. Då går jag till framsidan igen, och där är han, så grå och grann :)


Just nu är mina blondiner påväg hit, Agnes & Therese :)
Thessan sover här ikväll, och imorgon fyller jag år. Då blir det staan! :D

----> Thessies blogg(: <-----


Blev ett ganska kort och onödigt inlägg, så slänger in en låt jag har fastnat för!

The TV Theme Players – Scrubs


På återseende, anna 

Av Anna - 18 augusti 2010 00:14

Kände ett sånt oboy-sug för 5 minuter sen! Nu sitter jag här och har precis klunkat i mig det största glaset jag kunde hitta med oboy. Är inte oboy det bästa som finns efter choklad? Jo, jag tänkte väl det!


Imorgon hade jag tänkt att gå upp runt 9-tiden och ta mig en sprngtur runt djurängen. Känner att det är dags att ta tag i det nu, skolan börjar ju om mindre än en vecka..

Men innan jag går och lägger mig tar jag och kryper ner under täcket med ett par avsnitt av How I met your mother, som förövrigt ligger på delad förstaplats tsm med choklad   


Såg det här på facebook idag, haha bästa evenemanget jag har sett ;D

Av Anna - 17 augusti 2010 20:28

Så skön låt! Helt i min smak!

 

Presentation


lycka, sorg vad det än är så finns det alltid någon där

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards