annacorneliahult

Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna - 27 oktober 2010 22:13

Hahaha jag dör snart! Hittat massa torra skämt på facebook ; 
"I love Eminem!"
"I like skittles better..."
"No, the rapper, idiot.."
"You're the idiot, what's so good about M&M wrappers?!"

Haahhahaha torrt hassssssså.
Hade dans i skolan idag, kommer en video imorgon när alla ettor på JB dansar jumpstyle! ;D 

Somnar snart, så blir duschen en snabbis sen sooova! gunäät

Av Anna - 25 oktober 2010 20:02

förlåååt för dålig uppdatering, men orkar inteeeee!

står och lagar mat nu, kung man är.. eller?

Några bilder från min helg, så slipper jag uppdatera på en vecka!


Avslutade en "tuff" vecka på JB med mat på Ernesto med Therese :)

 

Haha Elins tolkning av skolfotot, asnice  "Söta" (läs världens största katt) Simba 

  



Av Anna - 23 oktober 2010 13:40

Holá!

Sitter och kollar på cirkus Möller, ska snart äta pannkakor med pappsen. och lite senare ska jag möta upp Therese så ska vi äta på stan och sen sover hon här :)

Har inte så mkt att skriva, så skriver inget mer. på återseende

Av Anna - 21 oktober 2010 10:00

webbdesign nuuue

sitter och gör klart saker som inte är inlämnade, hinner jag bli klar är jag ledig imorgon. är typ klar, så ikväll blir det mönsterås med elin och lina och kolla på nåt skit som parkskolan har gjort, sen sova hos Elin med Linis också, naiiiz!


The yes-day idag, haha helt galet kul!

Av Anna - 20 oktober 2010 22:03

2010-10-20 - Exakt 10 månader till min födelsedag, fett!

Av Anna - 20 oktober 2010 15:23

Sometimes life hits you in the head with a brick. Don’t lose faith. I’m convinced that the only thing that kept me going was that I loved what I did. You’ve got to find what you love. And that is as true for your work as it is for your lovers. Your work is going to fill a large part of your life, and the only way to be truly satisfied is to do what you believe is great work. And the only way to do great work is to love what you do. If you haven’t found it yet, keep looking. Don’t settle. As with all matters of the heart, you’ll know when you find it. And, like any great relationship, it just gets better and better as the years roll on. So keep looking until you find it. Don’t settle.

Steve Jobs            

Av Anna - 19 oktober 2010 15:58

Väntade på att den här dan skulle komma..

sitter alltså just nu i garaget, typ -100 grader. Glömde nyckeln i morse, så får vänta tills pappa kommer hem vid halv 5-5. Har redan öppnat all post, och ätit upp min nödproviant i väskan, så får väl hitta på nåt annat kult. Finns ju såååå mkt att göra mitt i vintern i ett garaget. (L)


Tur är väl iaf att internetet räcker ut hit, och att datorn är fulladdad!


Update;

Haha seriöst.. jag fick ett paket från posten, och nu sitter jag och leker med bubbelplasten, uttråkad?

Meeen, kan ju plugga till idrottsprovet som är tills imorgon som jag inte ens har öppnat.. 

Av Anna - 19 oktober 2010 13:27

Engelska nuuuue.. suger lite såååååå, såååååå elin och jag ska nog göra nåt annat

Ovido - Quiz & Flashcards