annacorneliahult

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Anna - 30 mars 2011 14:11

Chris Martin, Coldplay



"one day, the sun will come out"


Håkan Hellströms musik är inte sån musik som alla förstår, men för dem som gör det är den bland det vackraste som finns.


"Jag är själv trött på den eviga diskussionen hurvida Håkan är ett geni eller värdelös, det är nästan jämförbart med den paralella diskussionen om en viss fotbollsspelare från rosengård. Jag vet inte om det är jag som är fel ute på något sätt, men hur många kommentarer jag än läser om folk som tycker att det här är värdelöst, falskt eller ett dåligt framförande så tycker jag fortfarande att det är vackert."



Jocke Berg, Kent


"Jag är pappa till två killar som är 20 o 22, som jag älskar mer än livet, mer är vad jag någonsin kan beskriva med ord.

För, tror att det är 2 år sedan, så åkte jag från Halmstad med min ena son till Lund för att se Kent.

Det är svårt att beskriva hur fantastiskt bra det var. Halvvägs in i konserten så började min son gråta, tårarna rann o han kramade om mig o tårarna rann förstås nedför min kinder med.

Och där stod vi o höll om varandra med tårarna rinnande och sjöng.

Tack Kent"

Av Anna - 30 mars 2011 12:16

goddag

Sitter i soffan och väntar på att maten ska bli klar, hade bara idrott idag så kom hem för en halvtimme sen, så ska äta, sova, plugga, jobba och packa. imorgon slutar jag vid ett, gymmet, jobbet, Gööööteborg!


igår hestade Felicia och jag på gymmet, sen sov jag där, därför det inte kom något inlägg.

Ovido - Quiz & Flashcards