annacorneliahult

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Anna - 15 mars 2011 21:21

aaaaaaaaaaaaaa nu är det så att jag orkar inte uppdatera, MATILDA. Det suger att blogga osv. Men kan ju meddela att jag sitter hemma i min soffa i tv-rummet och har en grön filt på mig. Bredvid ligger Elvis och äger och pappa sitter i soffan bredvid mig och tvingar mig att bestämma mig för vilka skor jag vill ha, men det går inte.

Imorgon har jag bara idrott, Matilda, då ska vi vara i spelefaten. Sen ska jag, lina och frida på rugbyn mellan JB och Cis, nu vet du Matilda, eller ska jag säga MARULDA som Maria säger? Puss på dig gullunge


BTW. Har du ätit upp "kladd"-kakan? pussochkram!


Kan ju meddela alla er andra som läser att om man ska baka KLADDkaka eller KLADDmuffinsar, ni MÅSTE ha ägg i. hejdå 

Ovido - Quiz & Flashcards