annacorneliahult

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Anna - 31 januari 2011 19:05

Gåshud, tårar och kärlek. helt sjukt!


Av Anna - 31 januari 2011 16:53

Varför jag vill åka till Siesta?
Hmm.. svår fråga..


eller? vem vill inte åka till Siesta?

Jag vill ju såklart åka till Siesta för att se alla suuuuupergrymma band! Bland annat min största kärlek Håkan Hellström.

Jag vill åka till Siesta för att inleda sommaren 2011 på bästa möjliga sätt. Att kicka igång sommaren med grym musik, campingliv och underbara vänner är jävligt svårslaget, frågan är om det går att slå det?

Eftersom det här kommer att bli min första festival, så kommer det här att bli ett minne för livet.
Jag kommer att åka till Siesta för att i tre dagar, njuta av livet!


  

Av Anna - 31 januari 2011 16:40

OMFG!!!!!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!!!

Coldplay kommer nämligen till Sverige i sommar och spelar på Where the action is! Om inte jag åker dit tar jag mitt liv, fyyyyfan måste se dom igen :( 



Ovido - Quiz & Flashcards