annacorneliahult

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Anna - 26 januari 2011 22:31

Gläntar på gardinen och stirrar ut på gatan

Med ögon som är rädda, för allting som kan hända
Fast det redan hänt





Och du minns den du var med förakt, lite hat 
Och man blir lik sin mor eller far 
Du har förändrat ditt sätt, suddat ut varje spår 
Men i själen din ja långt, långt in ekar tonåringens vrål 


Och så blinkar det till 
Och dom tänder alla ljus 
Du var ensam när du kom 
Och du är lika ensam nu 
Och så släcker dom ner alla gator alla hus 
Och när staden ligger tom inser du 
Att det är så ditt liv ser ut 
Och allting är som förut




Längtan, alltid denna längtan, härifrån långt bort. Ge mig nåt som känns.



Av Anna - 26 januari 2011 15:44

Godafton!
Efter att ha gått en jäkla massa kilometrar, tittat på när mina class mates har badat i en isvak, ätit mat med goda vänner och bokat biljett till siestafestivalen sitter jag äntligen under mitt varma täcke helt halvdöd.

Igår bokades det biljetter till Siesta, som sagt. Hoppas att jag får med mina go-bitar, sommaren 2011 ska utan tvekan bli den bästa! Beställde ett skal till min iPhone härom dagen som kom igår, självklart, med Håkan på ♥

     



Dagens bandsläpp, Håkan Hellström, hur U N  D E R B A R T ?
Blir även en tripp till Linköping i februari, det ska nämligen tittas på Håkan då med! Bjuder på mina absoluta favoriter (klicka på låten to listen)


Håkan Hellström – Shelley
Håkan Hellström – Jag vet vilken dy hon varit i
Håkan Hellström – Klubbland
Håkan Hellström – Tro Och Tvivel
Håkan Hellström – För Sent För Edelweiss
Håkan Hellström – Brännö Serenad

Håkan Hellström – Jag Vet Inte Vem Jag Är Men jag Vet Att Jag Är Din

Håkan Hellström – Det Är Så Jag Säger Det

Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt


För det är så jag säger det, du är det finaste jag vet

Ovido - Quiz & Flashcards