annacorneliahult

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Anna - 14 juni 2011 20:51

Att ni aldrig ger er? Snälla sluta! MEN MÅSTE JAG DÖDA ER ELLER?

Fattar inte varför det ska vara så jävla svårt att sluta läsa min förbannade bloggjävel?!


 Matildajävel har tjatat om ett inlägg, så här kommer ett, för att bevisa för henne, och er andra stolpskott som fortfarande håller på, att det inte finns något intressant att läsa/veta om mitt liv.


Just nu;
- The kooks

- Plugg

- Kaffe

- Jordgubbar och mjölk (fast hann äta upp dom, hehe)


   


observera snea tavlor på bild 1, tack matilda, mycket fint!
Svinkul att ta kort på mig och en kaffekopp.. nja, tillslut iaf;



   


 

skola, skola, skola, the kooks, skola, dansmusik.
Roligare än såhär blir det väl knappast?



HAHA jo, svinsöta bilder på mig, Maxen och sLina från engelskan förra veckan;



 



Nu har ni fan och läsa i ett år framåt.
/Kent – Kallt kaffe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


lycka, sorg vad det än är så finns det alltid någon där

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards