annacorneliahult

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Anna - 14 november 2010 19:52

 EscapeTheFate 

ESCAPE THE FATE PULLS OUT OF EUROPEAN TOUR WITH BULLET FOR MY VALENTINE AS BASSIST MAX GREEN ENTERS REHAB

 


SÅ JÄVLA HÄRLIGT!


Går nog och dör lite 

Av Anna - 14 november 2010 18:51

and now you wish that you ment something to somebody else


Bokade tågbiljetter till Göteborg på  fredag, och biljetter till Bullet for my valentine, Escape the fate & Funeral for a friend på lördag, igår. Sen drog jag till Fanny.

Va meningen att jag skulle byta buss i Mönsterås till nabben, men eftersom det brukar va byte i Ålem trodde jag det, så gick av där.. Ringde till Fanny som sa att jag skulle börja gå mot nabben, men jag hittade en olåst cykel under tunneln som jag "lånade" , och cyklade till nabben på fyra minuter (y) Haha sen på kvällen skulle vi åka longboard, och självklart trillar jag och tappar min iPhone så glaset på hela baksidan spricker (y) NAIZ


Nu har vi precis ätit farsdagmiddag, så nu blir det mys vid tv:n med papi.

Love you ♥

Ovido - Quiz & Flashcards